Coaching in organisaties

Gericht op kwaliteit.

ICF Coaching in organisaties heeft als doel organisaties te inspireren en in staat te stellen door gouden standaarden te bieden om hun coachingcapaciteit en -vermogen voortdurend te ontwikkelen als een mentaliteit, vaardigheden en uiteindelijk een integraal onderdeel van hun cultuur.

Creëer een optimaal presterende organisatie

ICF Coaching in organisaties is gebaseerd op 25 jaar baanbrekende uitmuntendheid van ICF op het gebied van professionele coaching. Onze leden hebben toegang tot brancheonderzoek, best practices en professionele ontwikkelingsmogelijkheden, waaronder educatieve webinars, en netwerken met collega’s. En dat allemaal in een wereldwijde gemeenschap van organisaties voor het delen van best practices op het gebied van coaching in organisaties.

Alles draait om

Verandering.

EEN COACHINGSCULTUUR BOUWEN

Breng een betekenisvolle verandering aan in uw organisatie

Een groeiend aantal organisaties ziet de waarde in van het bouwen van een coachingscultuur die medewerkers, op alle niveaus, de mogelijkheid biedt om hun capaciteiten te ontwikkelen, hun waarde te vergroten en hun professionele doelen te bereiken

Investeren in coaching loont. Via een partnerschap met het Human Capital Institute (HCI) onderzoekt ICF de componenten van sterke coachingsculturen en hoe organisaties coaching gebruiken om strategische doelstellingen te bereiken.

Sinds 2014 zijn de criteria voor sterke coachingsculturen gebenchmarkt en onderzocht met onderwerpen als coaching en medewerkersbetrokkenheid, training en professionele ontwikkeling voor managers en leiders, coaching en leiderschapsontwikkeling voor millennials en startende managers, coaching en verandermanagement.

Business coach at meeting
Young successful women colleagues discuss joint project, coaching in loft office

Het belang

Het onderzoek van dit jaar heeft de nadruk op de activiteiten die verband houden met het opbouwen van een sterke coachingscultuur; namelijk het ontwerpen en implementeren van programma’s, professionele ontwikkeling voor interne coaches en managers/leiders met behulp van coachingsvaardigheden, en evaluatie van de impact van coaching.

Wij vinden de juiste partner

ICF biedt het enige wereldwijd erkende, onafhankelijke referentieprogramma en voor aan professionele opvoeders. Start het coaching initiatief van uw organisatie door diensten aan te vragen bij ICF-gecertificeerde leden.

Laat ICF u helpen bij het vinden van de juiste partners voor het coachingstraject van uw organisatie.

nl_NLNederlands